boykostov.org – може ли да сте такива тъпаци ?

Всички знаете за тъповатия сайт boykostov.org, който го изнесоха и по реклами в телевизиите. Много са ми тъпи тея БСП боклуци, драпащи с подобни смехотворни методи да останат на власт. Знайте, че всичко това е платено с моите и вашите данъци – тоест, правителството използва нашия труд срещу нас самите. Надявам се никой от вас не си е помислил, че зад всичко това стои сдружението на ентусиасти, нарекло се с глуповатото име „Нова Зора“, напомнящо ми на „Пета Младост“ или по-скоро „Живот след Смъртта“. Супер много ме подразни мен, а сигурно и вас, всичките тея лайна, които очевадно са създадени от боклуците и резаците от БСП/ДПС (както обикновено) и всякакви подлоги, които гравитират около тях.

Ако имате желание да се опитаме да „натоварим“ сайта, прочетете следващите 2-3 изречения.

Написах набързо една програмка, която ще изтегли неограничено много пъти техния „плакат“, който те самите са сложили на сайта boykostov.org за теглене. Ако се съберем достатъчно хора (и особено ако теглим по едно и също време) е възможно да стане някакво „прецакване“. За последните 3 дена теглене от моя страна (сам), веднъж успях да „постигна“ „500 Server Error“ за няколко минути (проверихме – даваше го и на други хора), след което ме баннаха. Разбира се – едно рестартиране на БТК рутера ми ми даде нов ИП адрес 🙂

Ако имате други идеи, моля споделете ги. Програмката може да изтеглите от:

http://compclub2.hit.bg/HttpResourceSucker.zip

Изисква .NET Framework 2.0 – само декомпресирайте в която и да е директория и стартирайте файла HttpResourceSucker.exe

За ентусиастите – от тук можете да изтеглите сорс кода:

http://compclub2.hit.bg/HttpResourceSucker_Source.zip

А ето как изглежда програмата:

Ето и още една ценна програмка. Написах я също така набързичко. Идеята й е, че с нея много бързо ще ви бъдете баннати и няма да можете вече да отваряте boykostov.org. Хубавата новина е, че ако има и други хора с вашия ИП адрес, и те няма да могат да посещават адреса – в крайна сметка това е целта – да не ходят хората на него 🙂 Програмката е „конзолна“ – ще се стартира в „черен екран“ – стартирайте я и натиснете който и да е клавиш за да започне. Трябва да видите множество „500 Internal Server Error“. А когато ви баннат ИП адреса, ще видите нещо като “ Ето ги и линковете:

http://compclub2.hit.bg/SendMailUsingBoykostov.zip

А това е сорс кода:

http://compclub2.hit.bg/SendMailUsingBoykostov_Source.zip

Ето как изглежда програмката:

https://i0.wp.com/compclub2.hit.bg/InternalServerError.gif

Ако получите множество редове с надписи от рода на „ID 14 crashed in ConnectCallback with System.Net.Sockets.SocketException:“, значи най-вероятно сте баннати (както и всички, които са с вашия ИП адрес).

https://i0.wp.com/compclub2.hit.bg/serGEI.jpg
Остави детето на мира ве, серГЕЙ шибан, не виждаш ли че го разплакваш ?
Вече е 10 часа вечерта – а ти знаеш ли къде е Елена Йончева ???????

Етикети: , , , , , , , , , , , , , ,

7 коментара to “boykostov.org – може ли да сте такива тъпаци ?”

  1. Комунистоубиец Says:

    Яко, майна, думкай изродите червени, малоумни, некадърни и крадливи.

  2. xaxa Says:

    xa

  3. Долу БКП Says:

    Поздравления за труда! Сега ще се банна, ама съм с реално IP.

  4. saava Says:

    Баце, немаш ли некво тулче за Линукс, че у дома нямам бозица а ще е голямо удоволствие за мен да блокирам сайта за IP-тата на нашата „малка“ люлинска мрежа

  5. Димчо Says:

    Пич, много яко! Една друга идея: Да им кликаме по рекламите където и когато ги видим 🙂 Така бързо ще им се харчат парите, а и собствениците на сайтове ще направят по някой лев 😉
    Аз го правя отдавна :))

    Хайде със здраве!

  6. se6koo Says:

    Тези от БСП.защо не си напишат на сайта,който гласува за БСП,ще получи ДПС в промоция.Аз съм туркиня,но благодарение на тези идиоти ме е срам да го кажа,обраха народа до сушка,мачкат както и колкото могат….

  7. георги Says:

    i na men mi pisna da gi gledam..:) polu4iha si go 4ervenite bokluci,i s 4ii pari si finansiraha kampaniqta? s nashite!!!

Вашият коментар